Kontakt +34 602 502 431

Regulamin

Regulamin zakupów w serwisie teneryfka.pl

1. Informacje ogólne

  • Firma jest zarejestrowana w Consejeria de Turismo, Cultura y Deportes, Direccion General de Ordenacion y Promocion Turistica,
    Gobierno de Canarias;
    NIF: X3088332F.
  • Warunki sprzedaży mają zastosowanie do zakupu biletu dokonanego w serwisie teneryfka.pl, czyli firmy zarejestrowanej w Hiszpanii pod adresem:
    Avenida Maritima 31, C.C. Playa la Arena lokal 25, 38683 Puerto Santiago, Santa Cruz de Tenerife, Hiszpania.

2. Nabycie/kupno/realizacja biletu

  • Mogą go nabyć wyłącznie osoby, które ukończyły 18 rok życia. Podczas dokonywania zakupu należy wypełnić formularz zamówienia, oraz opłacić pełną kwotę.
  • Kliknięcie przycisku „Zarezerwuj” spowoduje przeniesienie do strony płatności. Dopiero gdy płatność zostanie dokonana do Tenerifeadventure.eu zostanie wysłany mail potwierdzający płatność, a co za tym idzie dokonanie zamówienia na daną usługę.
  • Minimalny czas na nabycie biletu to 24 godziny przed realizacją usługi.
  • Tenerifeadventure.eu zastrzega sobie prawo do odrzucenia zamówienia Klienta w przypadku gdy nie jest ono możliwe do zrealizowania (np. brak wolnych miejsc, niekorzystne warunki pogodowe, krótki czasu na zrealizowanie zamówienia). Jeżeli klient dokonał płatności, a jego zamówienie zostanie odrzucone, Tenerifeadventure.eu zobowiązuję się do zwrotu pełnej opłaconej kwoty.
  • Bilet zrealizować można tylko jeden raz podczas realizacji zamówienia u Partnera Tenerifeadventure.eu
  • W celu realizacji biletu należy przedstawić go Partnerowi w terminie realizacji.
  • Bilet niezrealizowany w terminie automatycznie wygasa. Zamówienia którego ważność wygasła, nie można zrealizować, a Posiadaczowi biletu nie przysługuje z tego tytułu zwrot kosztów lub odszkodowanie.
  • Bilet można zrealizować tylko w całości. Nie podlegają one realizacji częściowej lub stopniowej.
  • Jeśli z powodu nieprzewidzianych okoliczności Partner nie będzie w stanie dostarczyć usługi oferowanej przez Tenerifeadventure.eu zgodnie z opisem, Tenerifeadventure.eu niezwłocznie powiadomi Państwa o tym fakcie pocztą elektroniczną lub telefoniczną. Tenerifeadventure.eu zaproponuje Państwu nowy bilet dający porównywalne korzyści (jeśli takowy będzie dostępny) lub całkowity zwrot kosztów biletu
  • Jeśli Klient zrezygnował z wykorzystania zamówienia, a anulowanie nastąpiło w ciągu 48 godzin lub mniej przed terminem realizacji, będzie on zobowiązany do zapłaty 50% całkowitej ceny usługi, zgodnie z regulaminem handlowym agentów turystycznych w Hiszpanii, z dnia 25 lutego. 1953.
  • Bilet można nabyć wyłącznie do osobistego, niekomercyjnego użytku (przy czym można przekazać go innej osobie do jej osobistego, niekomercyjnego użytku).
  • Kupujący ponosi wyłączną odpowiedzialność za bilet. Ani Tenerifeadventure.eu, ani Partner nie odpowiadają za zgubione lub skradzione bilety.

3. Kupujący zobowiązuje się nie podawać fałszywych danych, w tym fałszywych nazwisk, danych adresowych lub danych kontaktowych, lub szczegółów dotyczących płatności;
Kupujący zobowiązuje się również do niepodejmowania żadnych sprzecznych z prawem działań dotyczących nabycia lub wykorzystania biletu, jak również do niedopuszczania podejmowania takich działań przez inne osoby

4. Anulowanie, zwrot pieniędzy i problemy

  • Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zakupu biletu w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia w którym otrzymał potwierdzenie zakupu mailem.
  • odstępując od realizacji Kuponu 48 godzin lub mniej przed zamówionym terminem usługi klient zobowiązuje się do zapłaty 50% całkowitej ceny usługi, zgodnie z regulaminem handlowym agentów turystycznych w Hiszpanii, z dnia 25 lutego. 1953.
  • O odstąpieniu od umowy poinformować można wypełniając i przesyłając formularz na stronie teneryfka.pl, w dziale kontakt poprzez kontakt e-mail lub poprzez kontakt telefoniczny
  • Wszelkie kwestie dotyczące zwrotów, omawiane będą bezpośrednio z obsługą Tenerifeadventure.eu
  • kupujący jest świadom, że to Partner, a nie Tenerifeadventure.eu ponosi odpowiedzialność za usługę i jej realizacje

5. Reklamacja

Wszelkie reklamacje będą omawiane bezpośrednio z klientem drogą telefoniczną lub w siedzibie Tenerife Adventure, aby omówić szczegóły. Jeżeli wymagane zostanie złożenie pisemnej reklamacji, klient zostanie o tym poinformowany. Może to nastąpić w przypadku, gdy takowej reklamacji będzie wymagał partner, z którym Tenerife Adventure współpracuje i który wykonywał daną usługę. Każdą reklamację klient może złożyć pisemnie lub ustnie. Każda reklamacja będzie dokładnie omawiana, tak aby zarówno klient, jak i Tenerife Adventure oraz partner z którym Tenerife Adventure współpracuje byli usatysfakcjonowani. Reklamacje rozpatrywane będą natychmiastowo.